środa, 28 stycznia 2015

AUD/NZD Sell

Na to zagranie w tym miejscu szykowałem się od kilku dni. Miejsce nie jest przypadkowe. Po pierwsze na wykresie dziennym niedaleko był opór. Co zaznaczyłem na screenie.


Kolejnym i najważniejszym powodem wybrania tego miejsca było to co wcześniej zrobiła cena. Po wybiciu szczytu poszła w dół wybijając poprzedni dołek a następnie zawróciła dochodząc do szczytu zaznaczonego jako strefa kolorem niebieskim.
cy


W tym miejscu szukałem sygnału do wejścia. Wejście było trochę spóźnione bo akurat byłem w pracy, ale i tak dało R:R 3:1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli podoba się Tobie to co piszę, proszę udostępnij mój wpis na swoim fanpagu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz